Advertisement

WHO DO I HANG OUT WITH?

WHO DO I HANG OUT WITH? And the question today is Who do I hang out with? Well, I think that depends on the situation and on the day, when I'm at work, at lunchtime I hang out with my workmates, but in the evenings,
and at the weekends, I hang around with my best friend, and with my other friends, and often I also hang around with my parents. I really like spending time with them. I don't usually hang around with anybody from school because I'm not really in touch with them anymore, but I do like to spend time with my parents.
TRANSLATE:
Và câu hỏi hôm nay là bạn hay đi ra ngoài với ai? Ồ, tôi nghĩ là nó tùy thuộc là hoàn cảnh và ngày hôm đó, khi tôi ở chỗ làm, tôi đi ra ngoài ăn trưa với đồng nghiệp, nhưng vào buổi tối, và vào cuối tuần, tôi đi ra ngoài với bạn thân nhất, và với những bạn bè khác nữa, và thường thì tôi cũng đi ra ngoài với bố mẹ mình. Tôi rất thích dành thời gian với họ. Tôi không thường xuyên đi ra ngoài với bất cứ ai ở trường cả bởi vì tôi không giữ liên lạc với họ nhiều lắm, nhưng tôi rất thích dành thời gian với bố mẹ mình.

WITH?

Post a Comment

0 Comments