Advertisement

WOONKAMER STYLEN MET VLOERKLEED ALS UITGANGSPUNT | BINTI HOME REDECORATE

WOONKAMER STYLEN MET VLOERKLEED ALS UITGANGSPUNT | BINTI HOME REDECORATE Hoi! Weer een nieuwe stylingvideo met een mini make-over in ons huis! Dit keer weer de zithoek waarbij ik een herfsstyling doe met een kleurrijk vloerkleed als uitgangspunt. Want hoe zorg je nou dat je interieur past bij een nieuwe eyecatcher in huis? Dat vertel ik je in deze video!

Ps. Deze items heb ik gekregen van Wehkamp voor campagne op Instagram. Deze video is eigen initiatief omdat ik jullie wil inspireren en is geen onderdeel van de samenwerking.

----------------------------

Volg mij ook online :
Blog :
Instagram :
Facebook :
Pinterest :

----------------------------

Meer video's zien?

* Kantoor inrichten voor Radio538 -
* Babykamer shoppen in Haarlem -
* Ikea Hack DIY tv kast -
* 5x styling tips voor de woonkamer-
* Ons tweede huis in Egypte, Our Cairo Home -
* Alle weekvlogs op een rij -

----------------------------

Muziek uit deze video :


----------------------------

Ik ben Souraya Hassan en leuk dat je mijn interieur video's en vlogs bekijkt! Binti Home is mijn persoonlijke interieur en lifestyle blog én bedrijf voor interieurontwerp, styling en fotografie. Ik ben half Nederlands en half Egyptisch en deze culturele mix is een inspiratie voor al mijn projecten.

Als styliste, fotografe, blogger en vlogger geeft ik op dit kanaal graag een kijkje in mijn creatieve (werk) leven. Daarnaast maak ik graag weekvlogs, interieurvlogs en deel ik stylingtips en wooninspiratie vanuit mijn eigen huis. Regelmatig maak ik hometours waarbij we gaan binnenkijken bij woonliefhebbers.

Ik zou het natuurlijk heel erg leuk vinden als je je wilt abonneren op mijn kanaal en laat zeker een reactie achter. Bedankt voor het kijken en hoop dat ik je mag blijven inspireren!

Liefs Souraya

Bintihome,binti home,souraya,souraya hassan,woonvlog,woonvideo,interieurvideo,interieurvlog,stylist,interieurstylist,interieur,wooninspiratie,wonen,verhuizen,interieur tips,woontips,styling idee,woonidee,woontrends,interieurtrends,wehkamp,woonkamer,unboxing,herfst styling,mini make over,

Post a Comment

0 Comments