Advertisement

DE MAMA BLUNDERS VAN KELLY CARESSE - VERTEL MIJ WAT met Diesna Loomans

DE MAMA BLUNDERS VAN KELLY CARESSE - VERTEL MIJ WAT met Diesna Loomans We hebben ze allemaal wel toch, die mama blunders of niet? Ik vond Kelly Caresse eigenlijk wel een beetje de lieve, schattige 'perfecte moeder'. Eens kijken of ik haar beter kan leren kennen en of ze mij wat kan vertellen over haar blunders. Verder vraag ik haar om advies op het gebied van vloggen want ze is ook nog eens coach hier in. En we hebben het over de kinderen niet of juist wel in beeld..

We praten verder over: Meer kinderen en onze anticonceptie in de podcast:

En in de podcast van Kelly praten we over onze budget tips:
*(ze zijn ook te vinden op Spotify) #vertelmijwat Diesna Loomans en Kelly Caresse kan je op zoeken.
Hier vind je het kanaal van @Kelly Caresse

*Abonneer hier (gratis):

Ik ben Diesna Loomans (35), mama van Jool (9) en Jax (1) & vriendin van Bart (39) Ik ben mama en meer en vlog over hoe ik dit.. combineer!

Nog geen genoeg van mij!?:
ღ Blog:
ღ Instagram:
ღ Podcast:

Mij beter leren kennen!?
ღ De draw my life video:
ღ 50 feitjes over mij:
ღ Alle extra video's:
ღ Diesdenkt video's:
ღ Waar het allemaal mee begon! Kanaal trailer 2017:

OhMyFitness:
Ik heb een e-boek geschreven: Ohmyfitness. Dit is een 8 weken plan voor fitness, voeding en lifestyle. Het is als ebook/pdf verkrijgbaar:

Meer Jool?:
ღ Jola haar kanaal:
ღ Jola haar instagram:

Welke app en gear ik gebruik!?:
Ik edit met: Final cut pro
Vlog camera:
Vlog statief:
Canon spiegel reflex camera:
Go Pro action cam:

Contact!?
Diesna Loomans
www.diesnaloomans.nl
info@diesnaloomans.nl

Post, een vraag, een leuke mail of samenwerken?
Stuur mij gerust een mailtje voor meer info: info@diesnaloomans.nl
Advies van Dies brief?: Diezx Agency, Wagenweg 1B, 1442 BX Purmerend
(pakketjes kunnen hier niet ontvangen worden, mail mij hier eerst even over)

#diesnaloomans #dailydies

Ik volg de richtlijnen van De Social Code.
* Deze video bevat geen betaalde samenwerking of gekregen producten. Deze vermelding is onderdeel van de Social Code: YouTube. Voor meer informatie over deze richtlijnen, ga naar

Diesna,Loomans,mama,zwangerschap,moederschap,zwanger,Jool,Jax,Diesna Loomans,Challenge,vlog,daily vlog,weekvlog,relatie,Advies van Dies,Kelly Caresse,mommy vlogger,moederschap interview,interview,Vertel mij wat,podcast,Caresse,Kelly,moeder vlogger,mama blunders,moeder blunders,blunders,coach vlogger,omgaan met reacties,Roy Donders,blogger,blogger worden,vlogger worden,alboe,Huismuts,

Post a Comment

0 Comments